Mail Atma

  • Yazar
    Yazılar
  • #1637

    memo85
    Üye

    Merhaba arkadaşlar. Bu ikinci sorum ama. Ben bloguma giren kişilerin direkt olarak iletişim sayfasından bana mail atabilmesini istiyorum. Bunun için html kodu mu gerekiyo yoksa wordpress’de zaten var ben mi bilmiyorum. kod gerekiyorsa nedir. ilginize teşekkürler.

    Yardım istediğim blog mpinarbasi.wordpress.com.

    #1880

    memo85
    Üye

    Cevap yok mu??

    #1884

    html kodu kullanmaniz gerek.
    google’da html kodlarini arayarak bu alandaki temel bilgilerinizi ilerletmenizi tavsiye ederim.

    <a href="mailto:(email redacted)" target="_blank">eposta</a>

    #1885

    memo85
    Üye

    yalnız ben wordpressin sunduğu sablon blog kullanıyorum. yani WordPress Türkçe programını indirip yapmıyorum. o zman bu html kodlar çalışmıyor. başka yolu var mı veya bu kodları nasıl çalıştırabilirim. teşekkür ederim…

    #1888

    zaten burasi wordpress.com forumu, yani dogru yerdesiniz :)

    yukarida verdigim html kodunun calismamasi icin bir neden yok.
    benim blogda iletisim bolumunde gorebilirsiniz.
    kullandiginiz kodun script icermediginden emin olun cunku bu kodlar calismaz guvenlik acisindan.

    benim fazla bir html bilgim yok, daha fazla bilgisi olan kisilerle kullandiginiz kodu burada paylasabilirsiniz.
    kodlari bu forumda yazmak icin ( ` ) isaretinin arasinda yazmalisiniz

    #1889

    karakama
    Üye

    Eğer istenilen e-posta istemcisini karıştırmadan direkt sayfadan mail atmaya olanak tanımaksa,

    İletişim sayfasına şunu eklemek yeterli:
    [contact-form]

    Buradan aldığınız tüm mailler aksimet filtresinden geçer. Gelen maillere cevap vermediğiniz sürece de mail adresiniz gizli kalır.
    Daha fazla ayrıntı şurada:
    http://en.support.wordpress.com/contact-form/

    not: wp.com’a giriş yaptığınızda kendi eklediğiniz iletişim formunu göremeyebilirsiniz. Çıkış yaptığınızda sonuç görünür.

    #1890

    memo85
    Üye

    sayın peixesloucos blogunuza girdim.. burada ingilizce versiyonu var blogunuzun translater kullandınız sanırım.. acaba bunu nasıl yaptınız? ben ayrıca bi ingilzce blog yapıyordum bunun için translater çok daha iyi olacak. teşekkür ederim.

    #1891

    memo85
    Üye

    Teşekkür ederim mail konusunda da teşekkür ederim.

‘Mail Atma’ konusu yeni yanıtlara kapalı.